Jobbigare än jag trodde...

Det var ett tag sen, är visst inte så bra på att hålla bloggen uppdaterad... Ska strax iväg till stan för att inhandla tråkiga men nödvändiga saker. Sen ska jag träffa mamma och hitta på ngt.

Sen sist har det väl inte hänt alltför mycket, var på Skänninge Marknad och köpte 14 par strumpor :) så nu klarar jag mig ett tag iaf, haha.

Hade disneyhelg med Jessica, vi var uppe till typ 4 på morgonen och kollade massa bra filmer och åt goda chips.

Har förresten skaffat twitter, inte för att jag vet vad jag ska med det till och tror inte jag kommer använda det mer (eller alls) än den här bloggen men det kan säkert bli bra. Har t o m lyckats få en follower *imponerad* Det trodde jag inte.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0