090813

Usch, vilket tråkväder det är!

Vill ha mer sol och värme, är inte redo att släppa det riktigt än. Det kan inte redan bli höst *suck*

Nu har jag läst ut Breaking Dawn för tredje gången. Del 2 var bättre nu när jag visste vad som skulle hända och jag inte var så otålig för att få reda på vad som hände med Bella. Det är bra att det värsta beroendet är över nu annars hade nog aldrig kunnat koncentrera mig på skolan som börjar nästa vecka. Känns konstigt att börja plugga igen men jag hoppas det blir bra. Har inte direkt några förväntningar än, paniken kanske kommer imorgon efter uppropet och när allt verkligen sätter igång.

Måste sätta igång med körens bokföring nu, den ska vara klar på söndag...oops. Jag måste nog bli bättre på framförhållning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0